wtorek, grudnia 31, 2013

Dzień 365.Będę was obserwował.







"To już jest koniec,nie ma już nic...".Niekoniecznie!!! koniec tego wyzwania ,ale nie koniec mojego foto blogowania.Man nadzieję ze waszego też ,dlatego będę was obserwował! Na pewno nie będę już już publikował postów tak regularnie,raczej tylko wtedy kiedy jakieś zdjęcie popełnione przeze mnie ,szczególnie mi się spodoba,bądź wydarzy się coś ważnego. Dlatego mam.nadzieję że będziecie mojego bloga również obserwować ,zapraszam!!!Bardzo wszystkim wytrwałym gratuluję dotrwania do końca! tym mniej wytrwały również gratuluję, i mam nadzieję że będzie dalej blogować , i będę mógł oglądać fajne zdjęcia , i oczywiście się uczyć cały czas!!! Dziękuję Pawłowi za pomysł, i "kopa" do częstszego fotografowania i rozwijania się! Oczywiście z moich 365 zdjęć zadowolony jest w 100% może z 5...w mirę zadowolony może z 60...no ale przed mną (wami?) kolejne wyzwania,choć może już nie tak na siłę ,ale to powinno tylko wyjść na dobre!!!Chcę trochę podsumować to wyzwanie ,i tylko i wyłącznie w moich oczach "rozdać " wyróżnienia ,nagrody ,opinie czy jakkolwiek to nazwiecie.

Kuba Chmielewski - dla głównego rozśmieszacza W365, za pomysły i poczucie humoru,ale również
warsztat
Krzysztof Czechowski,Marek Kamiński,Michał Kabziński,Michał Plewa - za poziom, profesjonalizm, ja najwięcej się mogłem od was nauczyć ,podpatrzeć
Ania Hluibek - za klimat
Zbigniew Tkacz - za pomysły
Maciej Chrapkiewicz - za pejzaże
Krzysztof Szuszkiewicz - za B/W


Dla wszystkich,powodzenie w kolejnych wyzwaniach oraz,


WSZYSTKIEGO DOBREGO W NOWYM ROKU!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo :)