sobota, lutego 15, 2014

Kolejny post z lokowaniem produktu.

Już jakieś 1,5 miesiąca używamy Maczka, i nie powiem ,jestem zachwycony!!! (trzeba dodać że przesiadka była z naprawdę zabytkowego ,zdezelowanego PC).Szybkość ,wygoda,obróbka zdjęć,że o blogowaniu czy zwykłym surfowaniu nie wspomnę,po prostu bajka! niestety łyżeczka dziegciu jest taka iż ,nie dosyć że sam mac jest zaje.... drogi ,to jeszcze się okazuje że cześć peryferii nie tylko można ,i powinno się zmienić,ale wręcz trzeba!! np. kamerka nie działa(brak sterowników ,stary model) mikrofon(dowiedziałem się dopiero po kupnie że w mac mini wejście audio jest cyfrowe i potrzebuje wcześniejszego wzmocnienia a mikrofonik mieliśmy zwykły,na szczęście słuchawki działają! No ale ten zakup (kamerka z mikrofonem) już za nami...




W,tak zwanym,międzyczasie pomyślałem (ihihi, dobre!!!), że skoro mamy już taki "duży HDD (1TB) , to dlaczego nie skopiować wszystkiego z,wiadomo,mało trwałych, płyt CD,DVD.Jako że Mac Mini nie posiada CD-ROM, nie było to takie łatwe.Po połączeniu go z Żonkowym lapkiem,dało się korzystać z jego CD-ROM, ale jak zobaczyłem "czas kopiowania 1 płyty DVD ok.5h",to już wiedziałem że trzeba wymyślić coś innego.No i wymyśliłem zakup kabelków na alledrogo. Sprawdza się jest dużo szybciej(stare HDD ze zezłomowanego PC,podłączone przez USB do lapka ,kopia płyty ,przełączenie kabelka USB z lapka do maczka i śmiga!!!chociaż wygląda niezbyt estetycznie...




Jakiś czas temu Żonka zakupiła "kwiotka".Zanim rozkwitł wyglądał kiepsko, raczej na mało gęstego,ale jak już się "rozbujał", okazało się że wygląda całkiem nieźle.No i jest niezłym modelem!!!
W pełnej krasie,

i z bliska,


i jeszcze bliżej.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo :)